środa, 14 września 2016

LIEBSTER AWARD (i parę innych dupereli)

 Otóż zostałam nominowana do Liebster Award, za co na prawdę serdecznie dziękuję, bo stało  się to zaraz po moim powrocie na tego bloga i do tej historii, co dało mi chyba porządnego kopa w przysłowiową "dupę" i pomyślałam sobie, że może jednak i są ludzie którzy wierzą we mnie bardziej, ode mnie samej czasami. Do tej jakże przesympatycznej zabawy byłam nominowana już parę razy na swoich poprzednich blogach i szczerze? To z tej nominacji się cieszyłam, jak ze swojej pierwszej :)

Także dziękuje bardzo Czarnej Wdowie Lilith z bloga http://imaginacja-dramione.blogspot.com/ 
 za nominację i już pokrótce objaśniam o co w tym wszystkim chodzi :)

Liebster award to zabawa pozwalająca rozpowszechnić blogi, które według nas (nominowanych) są warte paru minut albo i większej ilości uwagi. Nominacja jest nagrodą za "dobrze wykonaną robotę" którą uzyskujemy od innego blogera. Zabawa polega na tym, że nominujący zadaje nam 11 pytań i oczekuje od nas, że po odpowiedzeniu na nie, sami zadamy komuś taką samą ilość pytań i nominujemy jedenaście osób, które według nas "wykonały dobrze robotę" a ich blog może być mało znany bądź w ogóle. Oczywiście musisz poinformować wybrane przez siebie osoby o tym, że zostały nominowane i nie możesz nominować bloga, na którym nominowano Ciebie. 

Proste nie? A jakie przyjemne :)



1. Dlaczego wybrałaś przygodę związaną z pisaniem?

Hm.... w sumie to od zawsze lubiłam pisać i miałam bardzo dobrze rozwiniętą wyobraźnię, i nigdy jakoś za specjalnie nie planowałam zacząć pisać i udzielać się na forach. No ale traf (albo i nie) chciał, że opowiadanie Mrocznej - Bez cukru (do którego jeśli nie czytałeś to obowiązkowo musisz to zrobić drogi czytelniku! Dlatego też od razu zostawiam Ci link) tak bardzo mnie pochłonęło i zafascynowało, że stwierdziłam że może sama spróbuję coś napisać, 
No i tak to właśnie zostało do dzisiaj :)

2. Czy starasz się być coraz to lepszą blogerką? Jak to robisz?

haha odpowiedź na to pytanie jest trudna i nawet mi nie znana. Nie mogę się uważać za blogerkę podczas gdy miałam trzy letnią przerwę w pisaniu na blogu. Więc niestety, ale nie odpowiem na to pytanie...

3. Jak radzisz sobie z brakiem weny?

Ojej.... Chyba sobie nie radzę, dlatego też mam często przerwy bądź moje pomysły kończą na panewce :/

4. Co robisz na co dzień?

* Uczę się :)

*no może tak nie zupełnie

5. Ulubione Książki ?

Na pewno prawie wszystkie książki Stephana Kinga oraz Grahama Mastertona.
A co do tytułów to:
*seria Dary Anioła - Cassandra Clare
*Nekroskop - Brian Lumley
*Akademia Wampirów oraz Wampiry z Morganville

a w ogóle w tym wszystkim to takim numerem  #1 jest absolutnie ale to absolutnie książka Josepha Delanleya - Kroniki z Wardstone polecam bardzo serdecznie! 

6. Co jest Twoją muzą?

Ludzie, którzy się pojawiają w moim życiu i wydarzenia z niego wzięte. Bardzo często rozterki i losy moich bohaterów zależą od tego co się obecnie dzieje w moim życiu, a emocje są moje własne. Można powiedzieć, że blog pozwala mi to wszystko wyrzucić z siebie ;)

7. Czy zamierzasz pisać w dorosłym życiu?

Właściwie to tak, chciałabym napisać książkę dla mojego braciszka, który ma obecnie rok i sześć miesięcy, w którym byłby głównym bohaterem, a że tak na prawdę już za rok będę "dorosła" prawnie to odpowiedź sami znacie ;)

8. Ulubiona muzyka? 

Zostawiam wam link do mojej playlisty na youtube bo nie jestem w stanie odpowiedzieć na to pytanie, gdyż słucham wszystkiego.

9. Ulubiona część Harry'ego Pottera i dlaczego?

O kurde, ciężki wybór. To coś takiego jak czekolada czy czekolada? xd ciężko podjąć decyzję, ale wydaje mi się, że to będzie "Książę Półkrwii" albo "Więzień Azkabanu", chociaż "Czara Ognia" też była konkretna... Jeju no, mogę powiedzieć, za która najmniej przepadam i to jest "Komnata Tajemnic".

10. Blog jest dla Ciebie odskocznią? Czy musem?

Wszystkim.

11. Gdybyś mogła się spotkać z bohaterem jakiejś książki kto by to był i dlaczego? (wyjątek: bohaterzy z Harry'ego Pottera)

Pierwszą osobą jaką przyszedł mi do głowy to Shane z "Wampirów w Morganville", druga to Myrnin zwariowany wampir z tej samej książki, niesamowicie inteligentny, trzecią to byłby Tom z "Kronik z Wardstone", a ostatnią to Jace z "Darów Anioła" kocham te książki serio xd



Dobra to by było wszystko, wybaczcie, że nikogo nie nominuje ani nie zadam pytań, ale nie mam na to głowy. Teraz odpowiedź na pytanie 'Dlaczego znowu Sylwia zniknęłaś?!", otóż w marcu trafiłam do sanatorium ostro chora, gdzie nie mogłam mieć dostępu do niczego i wyszłam dopiero w czerwcu, właściwie to prawie w lipcu. Potem wakacje, wiadomo, no a teraz mamy Wrzesień i w sumie uważam nadal, że chcę tą historię dokończyć i to zrobię kurka rurka! Chociaż bym miała go pisać 4 lata. 

To na tyle, idę pisać nowy rozdział, mam nadzieję, że ktoś będzie na to czekał :( 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy